Social Icons

8 May 2013

INFO


Salam semua..just for our info....

Sumber dari Wikipedia.

"Solid perfumes or cream perfumes are perfumes in solid rather than the more common liquid form. Historically, ointment like unguents have been used as a type of solid perfume since Egyptian times. Normally the sudstance that gives the cream its base comes from a type of wax that is initially melted. Once melted, a scent or several scents may be added and then further developed untill the cream base reaches the desired consistency. Solid perfumes have seen a resurgence in recent years.

Solid perfume is used either by rubbing a finger againts it and then onto skin or dippin a cotton swab inti it and then onto the skin. The latest solid perfumes are designed as handbag essentials and a more compact way of making perfume more portable." 

TRULY PERFUME



Truly perfume satu lagi pilihan yang menarik selain dari perfume dalam bentuk cecair seperti yang banyak terdapat di pasaran. Tekstur nya yang solid juga sedikit berbeza dari perfume dalam bentuk krim.

Solid perfume lebih jimat dari segi penggunaannya kerana kita hanya memerlukan sedikit sahaja untuk dicalitkan ke bahagian nadi untuk kesan yang maksimum.

Perfume dalam bentuk cecair slalunya membuatkan kita cenderung untuk sembur satu badan. Lagi dan lagi...Kalau setakat 50ml tu kejap je habis, betul tak? sebab tu bagi sesetengah orang perfume yang mahal tu just guna untuk special event je..sayang nak guna selalu or banyak-banyak, nanti cepat habis..mahal tu!!

Ha..kalau macam tu cuba la Truly perfume ni, bolah pakai untuk daily use. Kalau kakak-kakak or adik-adik yang dah ada perfume original 'Fame ( Lady Gaga), boleh cuba Truly perfume yang di inspirasikan dari "Fame (lady gaga)" juga untuk daily use.
Untuk senarai wangian dan kod boleh refer di entry pertama.
 
Lagi pung senang untuk kita yang muslim..pagi pakai masa nak pergi keje, nanti tengah hari boleh terus je solat Zuhur sebab perfume ni tanpa alkohol.

JADI APA TUNGGU LAGI, JOM PILIH SATU DAN SMS KAMI SEGERA...!!
    012-613 169 @ 012-281 4859


 
 

No comments :